maandag 16 juli 2012

De werkkamer

Vandaag neem ik jullie op virtuele uitstap; 360° stof, naaimachines en fournituren.
Een computer hoekje om op de hoogte te blijven van wat er in de wereld gaande is en om met jullie in contact te blijven. 


Naast de computer staat de ‘gewone naaimachine’.



Aan de overzijde van de kamer staat de overlocker, de cover stitcher en de mat om de stoffen te snijden.


Op de derde tafel staat een borduurmachine.


Zoals je kan zien hou ik niet alleen van stoffen uit Zweden, maar ook van hun opbergsystemen, schragen en tafels. Ik ben 1 van de meest favoriete klanten in de lokale Ikea winkel.
Al de muren in de kamer zijn ‘gedecoreerd’ met schappen met daarop kilometers stof, lint, touw en ook heel wat potjes gevuld met knopen, kopspelden en labels.





Zelfs in de schuiven onder het bed zit nog heel wat nuttig materiaal zoals onder andere opstrijkbaar vinyl.  


Het ziet er misschien een beetje rommelig uit, daar niets achter gesloten deuren wordt bewaard. Ik zie echter graag het materiaal, de vele kleuren en prints geven me inspiratie.


5 opmerkingen:

  1. ja amai, wat een schatten liggen daar! en zoveel, zeker voor een expat. neem je dat dan telkens allemaal weer mee als je weer moet verhuizen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig verhuizen we eigenlijk nooit! We wonen hier al bijna negen jaar.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, wat een super kamer! "Jaloers" :-)

    BeantwoordenVerwijderen